شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۲۷:۵۰

اجرای طرح‌های توسعه فناوری، نوآوری و ایده‌های جدید در جشنواره دریا مسیر پیشرفت

باشگاه خبری فراساحل: دومین جلسه دبیرخانه جشنواره ملی "دریا مسیر پیشرفت" با حضور نمایندگان سازمان‌ها و ارگان‌های دریایی در مرکز همکاری‌های فناوری و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، محمد سعید سیف دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی و دبیر دومین جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت به ارائه گزارشی در خصوص برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در ستاد اجرایی جشنواره پرداخت و گفت: ارگان‌ها و نهادها می‌توانند در قالب ارائه طرح‌های فناورانه سازمان خود با دبیرخانه جشنواره مشارکت داشته باشند و در کنار آن طرح‌های توسعه فناوری و نوآوری و ایده‌های جدید را اجرایی کنند.


وی همچنین با اعلام این موضوع که در بیش از 220 مدرسه، آموزش و اطلاع رسانی صورت گرفته گفت: اعضای دبیرخانه جشنواره با حضور در بیش از 220 مدرسه در کشور به اطلاع رسانی کامل جشنواره پرداختند و از نزدیک به دانش آموزان توضیحاتی از نخستین جشنواره و نیز برنامههای پیش رو در جشنواره دوم ارائه کردند. در ادامه جلسه حاضرین به ارائه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و پیشنهاداتی را نیز به دبیرخانه جشنواره ارائه نمودند که طرح موضوع دریا در جشنواره جوان خوارزمی، به نمایش درآمدن آثار در استان‌های ساحلی، فراگیر شدن بخش فیلم در بین همه اقشار جامعه و توجه بیشتر در بخش فرهنگی به شهدای دریایی و غواص از مهمترین پیشنهادهای مطرح شده در جلسه دبیرخانه جشنواره ملی دریا مسیر پیشرفت بود. در این جلسه نمایندگانی از وزارت آموزش و پرورش، شورای عالی مناطق آزاد، سازمان محیط زیست، سازمان جغرافیایی کشور، شهرداری تهران، انجمن کشتیرانی، سازمان منطقه آزاد قشم، سازمان منطقه آزاد کیش، نیروی دریایی ارتش، سازمان تحقیقات جهاد خودکفایی سپاه و دیگر ارگان‌های فعال در برگزاری جشنواره حضور داشتند.



  کد خبر : 1835
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :